Гэгээн Антони-Аль-Маймон сүм (BENI SUEF)

The of St. Antony Al-Maymon (BENI SUEF)

IN AROUND THE YEAR 285, St. Antony set out for a mountain near the Nile called Pispir, where he lived twenty years before going into isolation near the Red Sea. The Dayr al-Maymun, which is situated on the east bank of the Nile about thirteen miles north of Beni Suef and seven miles south of al-Kuaymat, is a modem village on the site of an early monastery that was used as a supply station of the Улаан тэнгис дээр. Хуучин хийд байсан Писпир алга болжээ.

Дайр аль-Маймун дахь хоёр сүм нь зөвхөн Османы үеийнх байж магадгүй бөгөөд Гэгээн Антони, Писпирийн тухай эртний уламжлалыг эргэн санадаг. Дайр аль-Маймуныг мэддэг байсан Abu al-Makarim/ Abu Salih (early thirteenth century) and to the түүхч аль-Макризи (1364-1442) 'Дайр аль-Гумайза' (Симаморын хийд) нэрээр.

Хоёр сүм бие биенийхээ дэргэд байрладаг. Гэгээн Меркуриусад зориулагдсан жижиг сүм нь илүү хөгшин бөгөөд өмнөд хананыхаа дагуу орох хаалгатай байдаг. Энэ нь хоёр багана бүхий бөмбөгөр усан үзэм, хажуугийн хоёр өрөөтэй гурван хэсэг бүхий ариун газартай. Илүү том Гэгээн Антонид зориулагдсан. Түүний ханан дахь олон боржин чулуун багана нь түүнийг анх базилийн хэв маягаар барьсан болохыг харуулж байна. Г.Ж. Честер болон Ж.Л.Петит нар XIX зууны дундуур сүмд зочилж, сүмийн тухай тайлбарлав нь дөрвөн баганаар дэмжигдсэн. Төв ба хойд талын ариун газрууд томорч, харин өмнөд ариун газар нь apse бүхий жижиг хажуугийн өрөөний анхны хэлбэрээ хадгалжээ.

Копт of the village in the site of Dayr al-Maymun take pride in the oral tradition that St. Antony lived in the cave which opens from the floor of the church’s nave. The cave measures about 1.95 m in depth, 1.75 m in length, and 80 cm in width. The wooden screen of the sanctuary bears the date 1264 (AD 1529/1530).